Известие

Collapse
No announcement yet.

МПХ или друго ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • МПХ или друго ?

    Привет.
    От известно време много ме дразни следното нещо. Като реша да превключвам скорост и го правя например на 3500об. в момента на натискане на съединителя оборотите веднага започват да спадат и в момента в който вече съм "вкарал" на следващата скорост об-те са около 1500 и се получава едно кофти усещане.
    Мисля, че откак съм я взел си е така и все се каня да питам дали е нормално или МПХ-то нещо не е в час? На типо-то се задържаха малко време оборотите и като превключа всичко си е 6.
    Alfa Romeo 146 1.8 16V TwinSpark

  • #2
    Ако си държи оборотите на място, нищо й няма. Просто превключвай по-бързо
    166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
    ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

    Comment


    • #3
      Държи си ги - на място няма проблем.
      Моторчето за празен ход не трябва ли да задържа оборотите за известно време при натискане на съединителя? При типото беше много удобно.

      Не мога по-бързо, има една милимунда време докато влезе втората.
      Alfa Romeo 146 1.8 16V TwinSpark

      Comment


      • #4
        Вместо на 3500 об. сменяй предавките на 4500 и мотора ще остава в кондиция и добре развъртян
        Alfa Romeo146 1.6i BOXER 96г.

        Comment


        • #5
          Оборотите може да не мърдат на празен ход, но това не значи, че МПХ-то е ОК. Поне на твин спарка с металния капак е така. Това ми е извода след емнайсе диагностики и какво ли още не. Може да се свали и да се изчисти както трябва, поне при мене така се реши проблема с мистериозните прекъсвания на двигателя...
          Alfa Romeo 145 1.4 16V TS
          Alfa Romeo 145 1.3 8V Boxer - ex
          Audi A4 1.9 TDI

          Comment


          • #6
            Чисти ли се с нещо специално ?
            Alfa Romeo 146 1.8 16V TwinSpark

            Comment


            • #7
              Ами аз изпръсках половин флакон обезмаслител щото такова имах. Недей с WD40 щото май повече смазва отколкото чисти. Със спрей за карбуратори също става ако успееш да си намериш. И като сваляш МПХ-то внимавай с гарнитурката дето е между него и тялото на дросела щото може да се скъса и после ще трябва да си правиш нова.
              Alfa Romeo 145 1.4 16V TS
              Alfa Romeo 145 1.3 8V Boxer - ex
              Audi A4 1.9 TDI

              Comment


              • #8
                Мерси. Вероятно няма да се появи ефекта, който желая, но една профилактика няма да е излишна.
                Alfa Romeo 146 1.8 16V TwinSpark

                Comment

                Working...
                X